23 Feb 2013

Anda Tanya Kami Jawab : Free Member GCP

Goldcrest Pavilion ( GCP ) telah melancarkan web untuk ahli pengedar untuk memudahkan pengedar memantau perkembangan pelanggan ataupun rakan kongsi di laman web diberi.Bagi orang awam yang ingin mendaftar sebagai pengedar boleh menjadi free member kepada introducer/pengenal untuk membuat tempahan 24 jam sehari.




Anda layak menjadi pengedar selepas membayar yuran keahlian sebanyak RM1000 kepada GCP untuk melayakkan anda menjadi pengedar GCP yang sah.

Berikut adalah antara soalan dan jawapan di dalam group pengedar seluruh Malaysia.

SOALAN:
Nk tanya,kalau nk melabur shj bgaimana...bgaimn prosesnya,pembayarannya...tq..
satu lg kalau lepas sy buat pembelian macmana delivery &proses bayarannya.

JAWAPAN:

Salam, utk Free member tu kelebihannya hanya boleh order 24jam 7 hari seminggu. Free Member tak dapat keistimewaan sebagai pengedar.

FM akan diberi password melalui email.

Jika FM order emas, bayaran penuh perlu dibuat dlm tempoh 24 jam ke akaun maybank 505103003954 goldcrest pavilion sdn bhd.
Emailkan bukti bayaran ke sales@gcp.com.my
Jika tak boleh email sms sahaja nama penuh, no id FM, masa bayaran dan jumlah bayaran ke 0129883145 atau 0133180447

Utk brg kemas 999 dan 916 design pasir, gajah, melur, Harga dipaparkan berdasarkan berat anggaran.

Jika berat sebenar emas lebih dpd yg tertera, Staf GCP akan maklumkan bayaran tambahan yg perlu dibayar. Jika beratnya kurang, GCP akan refund semula bayaran yg terlebih.

Bagi goldbar, silver bar dan barang rekaan terkini beratnya adalah tepat dan jumlah perlu bayar adalah tepat.

Selepas bayaran penuh diterima oleh GCP, barang akan dihantar secara PERCUMA melalui POSLAJU dan FM akan diberi no tracking. Risiko kehilangan adalah tanggungan FM sendiri. Walaubagaimanapun GCP akan pastikan pembungkusan dan penghantarannnya selamat. Dah 4 tahun GCP guna cara pos dan Alhamdulillah tak pernah hilang.

Sekiranya FM ingin menikmati keistimewaan pengedar, seperti dapat harga DISKAUN , Penghantaran PERCUMA dgn JAMINAN akan diganti semula jika hilang serta banyak lagi kelebihan, FM boleh naik taraf menjadi pengedar sah dgn klik button naik taraf dalam ruangan FM di website tu (kena login guna password FM utk masuk ke ruangan FM)
FM perlu bayar RM1000 utk jadi pegedar sah (AD)

Apa yang anda dapat dengan caj pengedar RM1000?

1-Syarikat bumiputra Islam

GCP ditubuhkan pada thn 2009 oleh Tn Hj. Shamsul anuar b. Md Ali & Pn Hjh Norliza bt Ngatiman

2-Modal kecil

caj pengedar seumur hidup serendah RM1000 (PROMOSI SAHAJA akan diTAMATKAN pada bila-bila masa) bayaran ini adalah nilai untuk mendapatkan semua keistimewaan yg diberi kepada pengedar.

3-Harga pengedar yang sangat MURAH berbanding yg ditawarkan syarikat lain. Membolehkan anda mendapat LEBIH GRAM emas dgn jumlah wang sama jika anda membeli di sykt lain.

4-Sentiasa ada produk terkini yang menarik dari semasa ke semasa.

5-Kos penghantaran PERCUMA kepada pengedar dan pelanggan

Anda tak perlu ke cawangan ambil stok,prosedurnya mudah,jimat masa dan tenaga.Konsep “Tempah-Bayar-Tunggu” membuatkan ramai pengedar tertarik. Keselamatan barang dijamin oleh GCP (Money Back Guarantee).

6-Servis mantap,bersistem dan amat dipercayai.

Ramai yang menjadi pengedar GCP secara sambilan sahaja dan tak perlu bersusah payah kerana urusan pembelian dan penghantaran produk diuruskan oleh staff GCP yang mesra dan sedia melayani anda dengan baik.
Anda tak perlu risau tentang keselamatan emas dan wang anda kerana selama lebih 3 tahun beroperasi tiada langsung masalah yang timbul malah masyarakat semakin mengakui GCP yang TERBAIK dengan peningkatan pengedar GCP mencecah 4000 orang.

7- Menyediakan bantuan MODAL dalam stok emas dan wang tunai.

Anda tak perlu Stok banyak. Anda hanya menggunakan bantuan pemasaran PERCUMA yg GCP berikan utk mencari pelanggan dan GCP akan menghantar terus tempahan kpd pelanggan anda. Keuntungan daripada transaksi tersebut GCP berikan kepada anda.
Begitu juga sekiranya pelanggan anda ingin menjual semula emas kepada anda, GCP akan menyediakan wang tunai utk anda membeli semula emas pelanggan anda.
*Tertakluk kepada terma & syarat.

8- Bantuan pemasaran - Seminar PERCUMA.

GCP menaja sepenuhnya seminar yang ingin diadakan oleh pengedar. Bantuan promosi spt iklan akhbar, Flyers, Banner, cenderahati kpd peserta diberikan PERCUMA.

9- Bantuan pemasaran - PERCUMA iklan media massa seperti akhbar dan majalah.

10. Bantuan pemasaran online: PERCUMA website sendiri utk pemasaran online (semua pengedar lama dan baru akan diberi url website sendiri )

11-Bimbingan PERCUMA- Personal coaching PERCUMA secara online dan offline.

Anda berpeluang berkongsi tip,panduan dan pelbagai ilmu simpanan emas,teknik pemasaran,perniagaan bersama dealer-dealer berpengalaman dan CEO GCP sendiri.

12-Insentif pengedar dan insentif bulanan

Pengedar mendapat insentif dealer get dealer,insentif pembelian dan ganjaran dari syarikat mengikut terma dan syarat yang ditetapkan

13-Perkhimatan selepas jualan

-GCP menyediakan mesen khas utk anda mencuci emas anda di pejabat GCP secara PERCUMA.
-Rundingcara dan penilaian nilai emas secara PERCUMA

14- Jaminan beli balik

GCP memberi jaminan beli balik produknya walaupun calar,tergores dan plastik dibuka kerana ia akan dinilai pada berat dan ketulenannya.Sila simpan resit belian anda.

Utk mendapatkan semua faedah tersebut anda hanya perlu mendaftar sebagai pengedar GCP:-

CARA MENDAFTAR

1) Buka website www.gcp.com.my
2) Klik register dan masukkan nama dan nombor I'd introducer AD3299
3) Isi borang yg disediakan dan ikut arahan hingga akhir.
4) Bank in RM 1,000 (Bayaran untuk mendapatkan semua faedah & kelebihan pengedar) ke akaun Maybank Goldcrest Pavilion sdn bhd 505103003954 dan sms waktu bayaran ke 012-988 3145 atau email bukti bayaran, serta dokumen yg diperlukan ke sales@gcp.com.my.
Pendaftaran dan tempahan emas akan diproses oleh pihak GCP dalam tempoh 24jam mengikut masa bayaran dibuat.
Kata nama/kata laluan akan dihantar melalui email dan sms.

DOKUMEN YANG DIPERLUKAN (untuk dapatkan id tag dan kad perniagaan PERCUMA)

1)Satu salinan kad pengenalan

2)Dua keping gambar ukuran passport

3)Salinan bil elektrik/air/te lefon kediaman terkini.

Email dokumen kepada cik siti fatimah : admin@gcp.com.my

0 comments:

Post a Comment

PERINGATAN: Minda Emas Network tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui blog ini. Ia mungkin pandangan peribadi pengunjung dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Admin. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pengunjung.Terima Kasih dengan komen anda.

Pages