10 Sept 2012

Rumah Terbuka Hari Raya GoldCrest Pavilion ( GCP )

Tangan yang memberi lebih baik dari menerima !




Pada 8 & 9 September 2012 GCP telah berbesar hati mengadakan Rumah Terbuka Hari Raya Aidilfitri.Hari Sabtu diadakan rumah terbuka di kediaman Tuan Shamsul sendiri manakala pada keesokkan harinya diadakan Rumah terbuka di Pejabat GCP di Nilai.


Alhamdulilah GCP menjadikan Rumah Anak Yatim & Miskin Baitul Sakinah sebagai anak angkat.Setiap bulan GCP akan bantu keperluan harian mereka.

Semoga dengan bantuan kita sebagai Dealer dan juga kepada yang membantu seterusnya menyokong GCP dapat menyuburkan saham akhirat kita nanti dan mendapat ganjaran lumayan dari Allah.Amin

Mungkin bukan rezeki dari Team Minda Emas Network tidak dapat hadir disebabkan oleh perkara yang tidak dapat dielakkan.Kami mendoakan agar GCP terus menyumbang sesuatu untuk membantu umat Islam di Malaysia ini.Menjadikan Rumah terbuka Aidilfitri sebagai perkara WAJIB bagi GCP untuk setiap tahun.






2 comments:

Muaz Faris said...

alamak, melepas la pulak.

Unknown said...

senarai peserta review 3 suku dah keluar..jemput BW kalau nak tambah followers :) http://bit.ly/PDxg8O

Post a Comment

PERINGATAN: Minda Emas Network tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui blog ini. Ia mungkin pandangan peribadi pengunjung dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Admin. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pengunjung.Terima Kasih dengan komen anda.

Pages