2 Jan 2013

Mencari Dealer Goldcrest Pavilion ( GCP )

Hari kedua di tahun 2013.Tahun 2012 telah meninggalkan kita.Sudahkan segala matlamat atau azam kita di tahun 2012 telah terlaksana.Tepuk dada tanya selera.
Tahun baru ini kami di Minda Emas Network berazam untuk membantu anda keluar dari segala masalah ataupun kebocoran wang anda.Cuba saudara saudari tanamkan azam untuk tahun 2013 ini membuat simpanan dalam bentuk EMAS.Mulakan dengan simpan 10% daripada gaji saudara-saudari dan laburkan untuk membeli emas fizikal. Untuk makluman anda Goldcrest Pavilion ( GCP ) juga ada mengeluarkan produk Gold bar ataupun jongkong emas 1g purity 999.9.Boleh dijadikan simpanan tetap saudara-saudari setiap bulan.Harga mampu milik sekitar rm200++. Pada tahun 2013, Kami di Minda Emas Network juga sedang mencari dealer-dealer GCP yang baru dan sesiapa yang berminat untuk jadi dealer GCP boleh daftar di sini http://bit.ly/P5VpKj atau boleh hubungi di no 019.640.1493.Untuk peminat setia kami juga menawarkan hadiah menarik untuk anda.Kami juga dalam mencari idea untuk menganjurkan contest kepada peminat kami.Jika anda mempunyai sebagai idea sila panjangkan ke email mindaemasgcp[at]gmail.com

0 comments:

Post a Comment

PERINGATAN: Minda Emas Network tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui blog ini. Ia mungkin pandangan peribadi pengunjung dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Admin. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pengunjung.Terima Kasih dengan komen anda.

Pages