22 Sept 2012

GoldCrest Pavilion ( GCP ) Menerima Emas Terpakai

Goldcrest Pavilion ( GCP ) nama yang tidak perlu diperkenalkan lagi di arena Syarikat Bumiputra yang menjual Emas & Perak Fizikal.Walaupun syarikat Emas tumbuh bak cendawan selepas hujan tapi GCP mempunyai keistimewaan tersendiri.

Nama GCP gah di akhbar Sinar Harian,Harian Metro bahkan terpampang Billboard GCP di Lebuh raya Elite menghala ke Selatan.

Billboard GCP di Lebuhraya Elite

Untuk pengetahuan pembaca, seperti kedai Emas GCP juga menerima Emas terpakai yang ingin dijual atau trade in kepada GCP.
Tapi dengan syarat : 

1) Untuk jualan Buy Back barang GCP, Pihak GCP memerlukan resit belian yang dikeluarkan oleh pihak GCP semasa pembelian dahulu.Sekiranya resit itu hilang pihak GCP akan membeli barang tersebut dengan harga Used Gold.

2) Untuk kes sekiranya pelanggan itu beli barang daripada pihak A dan jual kepada pihak B pula pun begitu juga.Pelanggan mesti tunjukkan resit beliannya dahulu dari dealer mana.

Ini bukan bertujuan untuk menyusahkan pelanggan.Tujuannya  :

> Security bagi pihak syarikat bahawa barang tersebut adalah barang GCP.Tak nak ada orang yang ambil kesempatan membandingkan harga dengan syarikat lain.

> Ditakuti bahawa barang curi.Jika jual di kedai-kedai Emas Bukan Bumiputra pun mereka memerlukan resit belian sebab takut barang curi.

Senang-senang simpan je resit belian dan failkan.Diharap dengan penjelasan ini dapat memuaskan semua pihak.Siapa lagi yang akan tolong kaum Bumiputra sekiranya bukan KITA.

Resit GCP

Keistimewaan GoldCrest Pavilion ( GCP ) apabila menjadi Dealer dengan hanya RM1000

Apa yang ANDA dapat bila jadi DEALER GCP


ANDA nak bebas kewangan.Kosongkan tarikh tersebut dan tambahlah ILMU.Hubungi Kami

Program Transformasi Minda Jutawan Emas

Seminar Celik Emas Bersama GCP


1 comments:

AY said...

follow sini.. jom follow afiq juga.. huee

Post a Comment

PERINGATAN: Minda Emas Network tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui blog ini. Ia mungkin pandangan peribadi pengunjung dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Admin. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pengunjung.Terima Kasih dengan komen anda.

Pages