21 Nov 2012

Tabung Kemanusiaan Gaza - GCP

Sudah agak lama kita tidak ketemu disebabkan kesibukan kerja dan juga hura hara dengan stok Dictionary Safety Box dan Jualan Emas & Perak yang perlu ditambah.Tapi anda pasti tidak ketinggalan jika ke PAGE untuk update terkini


Atas dasar kemanusiaan di Gaza, pemilik GoldCrest Pavilion (GCP) Tuan Shamsul melancarkan tabung derma khas Pengedar GCP untuk meringankan beban saudara seagama kita di Gaza.Anda juga boleh menyumbang derma walaupun dengan hanya RM1.

Sumbangan Tuan/puan boleh disalurkan ke akaun Maybank Tuan Shamsul Anuar Md Ali di no akaun 562759102046  sebagai pemegang amanah.

Ketahuilah amalan yang kita boleh bawa selepas mati Amal Jariah kita semasa hidup, doa oleh ank-anak dan juga amalan kita semasa di dunia.

0 comments:

Post a Comment

PERINGATAN: Minda Emas Network tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui blog ini. Ia mungkin pandangan peribadi pengunjung dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Admin. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pengunjung.Terima Kasih dengan komen anda.

Pages